maanantai 17. maaliskuuta 2014

Virkkuri

Moikka!

Mulla ei oo mitään valmista esiteltävää tälläkertaa, mutta aattelin tulla näyttään teille mun 
keskeneräiset virkkaustyöt, koska niitä on poikkeuksellisen paljon tällähetkellä ;) 

 1) huivi krokotiilivirkkauksella 

 2) edelleen se Happypotamus 

3) Palapeitto jämälangoista
(ette varmaan arvaa, mitä väriä on eniten jämissä :D)

Elikkä mulla on peräti 3(!!) virkkaustyötä kesken ja jokaista teen päivittäin. 
Näiden lisäksi mulla on kesken yhdet lapaset jotka pitäis saada valmiiksi ja kahdet sukat, 
joita teen, kun jaksan :D

Mitenkäs teidän maanantai ? :)

4 kommenttia:

  1. Olisiko tiedossa mistä saa ilmaisen ohjeen tuohon korkotiilivirkkaukseen huiviksi?

    VastaaPoista
  2. Mulla meni maanantai neulo ja pura ja neulo ja kyllästy-merkeissä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voih :D mullakin oli jopa VIIKKO, kun en tehnyt suunnilleen mitään, mutta kyllä se siitä sitten taas :)

      Poista