maanantai 28. huhtikuuta 2014

Panta ja Haaste

Moikka ja oikein hyvää maanantaita kaikille!

Tein tuossa viikonloppuna itselleni pannan, koska on tuolla ulkona vieläkin
aamuisin kylmä, kun pyöräilee kouluun.

Pannan tein tällä ohjeella, tosin vain kieputin päättelylangan kappaleen ympärille,
enkä tehnyt kahta pienempää kappaletta.
Ajaa asiansa näinkin.



Malli: TÄÄLTÄ
Lanka: Mummolta saatua jämälankaa
Puikot: 4mm(?)
Kulutus:n. 12g :D

Loppuun vielä Haaste, jonka saimme "Rullalta"

Haasteen "säännöt" :

1. Haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun täytyy vastata haastajansa keksimään 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastetun tulee valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa.
5. Haastetun tulee kertoa kenet on haastanut.
! EI TAKAISIN HAASTAMISTA!


FAKTAT ANNISTA:
1. Lempi eläimeni on kissa
2. Neulon eniten villasukkia
3. Nytten olen hurahtanut virkkaamiseen 
4. Olen myös innostunut nytten käymään hölkkälenkeillä
5. Käyn peruskoulun viimeistä luokkaa ja olen hakenut Tammerkosken Lukioon Käsityö "linjalle"
6. Lempi herkkuni on Fazerin sininen <3 
7. Olen vasta tänävuonna alkanut syömään säännöllisesti 5kertaa päivässä.
8. Minulla on vain muutama kaveri/ystävä
9. En siivoa usein, mutta kun siivoan, niin siivoan kunnolla
10. Minulla on liikaa vaatteita D:D
11. Rakastan värejä 

FAKTAT ANETESTA:
1. Olen vasta pari vuotta ollut neuloosissa
2. Salilla treenaaminen koukuttaa vielä enemmän kuin neulominen
3. Unelma ammattini olisi autoalalla tai raksalla 
4. Olen lapsirakas ja haluan omia lapsia jonain päivänä.
5. Olen eläinrakas ja syön aamupalankin 3 kissan ympäröimänä
6. Unelmani olisi päästä joskus bikini- tai bodyfitness lavalle
7. Minulla on ehkä maailman surkein muisti
8. Olin juuuri polvileikkauksessa ja toipuminen on todella tylsää.
9. Pidän kesäisin kasvimaata, mikä on minusta tosi rentouttavaa 
10. Minulla on myös 2 marsua, jotka ovat tosi tärkeitä
11. Haluaisin joskus neuloa villatakin, mutta hermoni ei ole tähän menessä riittänyt


VASTAUKSET KYSYMYKSIIN:
1. Paljonko tarvitset unta, tunteaksesi itsesi virkeäksi?
Anni: n. 8-9h nykyään
Anette: n. 8h. unirytmi on nykyään suhteellisen hyvässä kunnossa
2. Oletko ylpeä jostain saavutuksestasi?
Anni: Olen ylpeä, kun olen saanut unirytmini kuntoon.
Anette: En vielä paljon mistään, mutta sitten, kun saan työpaikan niin olen saavuttanut paljon 
3. Milloin viimeksi itkit?
Anni: Eilen :/
Anette: Varmaan viimeviikolla, mutta itkin ilosta :)
4. Entä nauroit?
Anni: Eilen myöskin
Anette: Viikonloppuna, kun kärpät voittivat Jääkiekon SM- kisat
5. Kevät, kesä, syksy vai talvi? 
Anni: Kesä ja Kevät
Anette: Talvi, koska lumi on ihanaa :)
6. Mitä perhe sinulle merkitsee?
Anni: Perhe merkitsee minulle todella paljon ja toivon, että joskus saan itsekkin perustaa perheen.
Anette: Tärkeitä ihmisiä ympärillä, ystävätkin ovat melkein perhettä
7. Onko sinulla lapsia? Jos ei, haluaisitko?
Anni: Ei ole lapsia, mutta haluaisin sitten joskus.
Anette: Ei ole vielä lapsia, mutta vauvakuume on kova.
8. Miksi bloggaat?
Anni: Haluan jakaa jonnekkin omia käsitöitäni ja pitää kirjaa tekemisistäni.
Anette: Anni pyysi mukaan ja sitten innostuin.
9. Milloin viimeksi halasit jotakuta?
Anni: höm... viikonloppuna muistaakseni.
Anette: varmaan kaverini syntymäpäivillä viikkositten.
10. Oletko mielestäsi sosiaalinen?
Anni: Olen aluksi ujo, mutta kun oppii tuntemaan, niin olen kyllä sosiaalinen.
Anette: Olen ehkä välillä liiankin sosiaalinen
11. Pidätkö liikunnasta?
Anni: Kyllä !
Anette: Rakastan liikuntaa !!

EN JAKSA KEKSIÄ UUSIA KYSYMYKSIÄ, JOTEN HAASTETUT SAAVAT VASTATA SAMOIHIN, KUIN ME! :)


  
Jos joku on jaksanut lukea tänne asti niin kymmenen pistettä ja papukaija merkki.
Anni kiittää ja kuittaa ja toivottaa hyvää loppuviikkoa!  :)

2 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! En ole vielä varma, jaksanko vastata, mutta harkitsen asiaa. :)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Kiitokset haasteesta! Olen tämän tehnyt aikaisemmin, joten säästän lukijat samoilta höpinöiltä :P

    Hyvää Wappuviikkoa! :)

    VastaaPoista