maanantai 16. helmikuuta 2015

Lankalaatikon sisältöä 2015

Moikka!

Tänään mulla ei oo mitään valmista esiteltävää, niin ajattelin esitellä teille mitä
mun lankalaati(k)ko(t) on syöny :)

Olen siis jakanut lankani kahteen laatikkoon + yksi pieni keskeneräisten laatikko 
ja päättänyt, että lankojen on mahduttava (tällähetkellä) noihin kahteen.

1. Laatikko
Tässä laatikossa on siis kaikki 7- veljestä lankani ja olen ihan tyytyväinen väriskaalaan(?) tässä
laatikossa :) 
Noista nostalgia- langoista vaan en meinaa keksiä mitään. :/


 2. Laatikko
Tässä laatikossa onkin sitten vähän sekalaisempi seurakunta näitä lankoja...
Täältä löytyy mm. Nalle- langat, Roset ja joitain "kalliimpia" lankoja (eli ei Novitaa) :)
Olen kyllä tyytyväinen tämänkin laatikon väreihin :) 
Ja oikeastaan kaikille langoille on tässä laatikossa jokin suunnitelma... :)

 3. Laatikko
Tässä pienessä laatikossa on siis keskeneräiset työni ja siellä on tällähetkellä kolmet sukat tulossa :D
Eli kyllä täällä koko ajan jotain tehdään :D


Tässä oli siis mun lankalaatikoiden sisältö- postaus ja ensiviikolla sitten taas (toivottavasti)
valmiita töitä esille :)

Hyvää viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti