lauantai 30. marraskuuta 2013

klipsu laukku ja lätkämatsin viihdykettä

Pööö!!


Mitäs tänne kuuluu? Onkin taas tullut tauko kirjoittamisesta :(

Eilen lähdin kaverini Ellan kanssa Keravalle junalla katsomaan KooKoon ottelua :D ei oikein tiedetty mitä matkasta tulisi sillä kumpikaan meistä ei osaa mennä junalla eikä lukea karttaa :D no onneksi päästiin silti perille ja kotio takaisin , monen mutkan kautta kumminkin :)

Nooh, me sitten siinä erätaolla ei jaksettu lähte mihinkään niin kaivettiin puikot esiin ja alettiin neulomaan sukkia että ne saisi joskus valmiiksi :D Ihmiset kyllä katsoi vähän että Mitääääh!

Näkyy hienosti tuo polvituki läpi :D


 HAHAAHAH.... Tuolta se sitten näytti :D Järkkärinkin tuli kertomaan että kuinka hyvin kulutamme ajamme ja että on ollut  joskus Virve Rostin keikalla järkkärinä ja että Virve neuloi kanssa koko ajan takahuoneessa :D
Mikä on teidän oudoin paikkanne missä olette neulonut ?

No kyllä KooKoo voitti 2-1 että ei ollut turha reissu :D
Lähdettiin sitten kävelemään asemalle päin ni nähtiin tämmöinen puu , oli todella hieno !
Paljon pieniä valoja, upean näköistä!


No sitten itse asiaan , aloitin pari kuukautta sitten tölkin klipsuista laukun ja se valmistui VIHDOIN!!

Siihen meni reilu 1300 klipsua ja 200g lankaaa.
Itse olen tyytyväinen lopputulokseen ja oli tuo eilen mukana ja sai kehuja :)
Huono puoli vaan että kun nuo klipsut on metallisia niin ne ovat aika kylmiä:D

Tekeekö teistä moni noista klipsuista jotakin?

                                                           -anette-


6 kommenttia:

  1. Erätaukoneulominen :) Mie olen neulonut (tai tehnyt lapasia neulakinnastekniikalla) junassa, bussissa, palavereissa, kadun penkillä, mutta en muistaakseni missään oudossa paikassa.

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans virkannu torkkupeittoa jäähallissa, lämmitti mukavasti syliä samalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa mukavasti katseita sielä:D kun muut riehuu kun juokkue on häviöllä :D niin toiset vaan neuloo

      Poista
  3. Minä kyllä neulon ihan missä vaan - jos kävisin jääkiekko-otteluissa, niin varmaan neuloisin myös pelin aikana! :D Jonkun mielestä oudoin paikka voisi olla kirkko, mutta olen minä sielläkin neulonut. Kanttorina ollessa oli monesti papin puheiden tai hautajaisissa kukkienlaskun aikaan niin tylsää istua yksin parvella, että kaivoin neuleen laukusta. Ihmisten nähden en tietenkään kutonut, mutta siellä kun ei kukaan ollut katsomassa, niin ketäpä se haittasi. Joskus olin yhden viikonlopun kanttorina jossain tapahtumassa, jossa oli hirveän pitkiä puheita, ja aina puolen tunnin puheen välissä yksi virsi, joka minun piti säestää. Hoksasin, että flyygelin vierestä meni ovi pieneen toimistokoppiin, niin menin sinne tekemään käsitöitä aina puheiden ajaksi, kun en jaksanut istua penkissä "asiallisesti". :D Sieltä pääsi nopeasti taas pianon ääreen, kun oli tarvetta.

    Bussipysäkilläkin olen tehnyt käsitöitä bussia odotellessa, varsinkin kesäaikaan harrastan sitä useinkin, kun silloin tarkenee tehdä, eikä ole lapasia kädessä. Joskus olen virkannut bussipysäkillä seisoessanikin, kun lankakerä juoksee käsilaukusta, niin mikäpäs siinä koukutellessa.

    Niin, ja sairaalassa kun tulin leikkauksen jälkeen osastolle, niin pyysin ensimmäisenä hoitajaa tuomaan minulle laukkuni kaapista, että pääsen kutomaan! :D

    VastaaPoista
  4. mukavakuulla :) no ainin työt valmistuvat tosi nopeaasti kun kaikki tauot käyttää tähän :) ja mikäs parasta minulla neulominnen on niin sanotusti terapeutista ett menee ihan toiseen ulottovuuteen ei tarvitse miettiä mitään ylimääräistä :)
    kiitos kommentista

    VastaaPoista